Retur & Refusjon

Vi har egen returavtale med PostNord for å gjøre returneringsprosessen så enkel som mulig for deg.

Hvordan returnerer jeg en vare?
Hvis du ønsker å returnere din ordre skriver du bare en epost til hello@helloskin.no med emnet “Retur”, så sender vi deg en returlabel/strekkode som du printer ut og fester på returpakken. Deretter fyller du ut angreskjemaet som sendes sammen med returlabelen, og legger denne ved returforsendelsen. Vi har forhåndsbetalt for porto, så du kan levere pakken med posten vederlagsfritt.

Av helsemessige og hygieniske årsaker kan ikke forseglede produkter returneres, hvis forseglingen er brutt. Unntak gjøres hvis slike produkter er skadet, defekte eller levert feil.

Hvordan fungerer refusjon?
Når returpakken din er mottatt og inspisert, sender vi deg en epost for å gi deg beskjed om refusjonen godkjennes eller ikke.

Hvis returneringen godkjennes gjennomføres refusjonen (inkl. eventuelle fraktkostnader), og beløpet vil automatisk bli overført til din bankkonto i løpet av 1-2 dager etter vår bekreftelse.
Vi sender deg en kvittering for denne transaksjonen til epostadressen som ble brukt til kjøpet.

Bytte
Vi erstatter kun varer som er defekte eller skadet. Hvis du ønsker å bytte samme vare, så send oss en epost på hello@helloskin.no, så vil vår kundeservice ta seg av saken.